Taki autómentő blog

Hasznos információk az autómentés világából

5 gyakori hiba, melyet az emberek elkövetnek mikor autómentőt hívnak

5 gyakori hiba, melyet az emberek elkövetnek mikor autómentőt hívnak!

Tudjuk jól, hogy milyen stresszt jelent egy gépjármű tulajdonos számára, mikor műszaki meghibásodás éri szeretet járművet az úton. Ilyenkor az ember ideges és minél hamarabb szeretne segítséget kérni. A gyakorlatból tudjuk, hogy a telefonbeszélgetés során ebben a helyzetben számos, a munkánkhoz hasznos információt elfelejtenek megadni a bajba jutottak. Pontosan azért írjuk ezt a cikket, hogy felhívjuk a figyelmet ezekre a jelenségekre, így elkerülhető minden félreértés.

5 gyakori hiba, melyet az emberek elkövetnek mikor autómentőt hívnak

  • 1. Felrakó hely meghatározása: Sokszor előfordul, hogy a gépjármű tulajdonosa nem tudja pontosan megmondani, hol is robbant le járművével. Különösen akkor, ha autópályán, vagy az autóút egy ismeretlen szakaszán éri a kellemetlenség. A felrakó hely meghatározása az első és legfontosabb, hiszen enélkül elindulni sem tudunk, hogy segítsünk.
  • 2. A lerakó hely meghatározása: A telefonbeszélgetés alkalmával előfordul, hogy a bajba jutott tulajdonos nem tud azonnal szállítási címet mondani, hezitál, hogy szervizbe menjen az autó, esetleg haza, de olyan is előfordul, mikor szállítás közben módosul a rendeltetési cím. Ezt fontos azonnal tudnunk, hiszen így tudnunk megfelelő ajánlatot adni, illetve tervezni előre, de természetesen megoldjuk, ha ilyen van.
  • 3. A jármű súlya: A leggyakoribb hiba, a téves információ közlés a szállítandó jármű súlyáról. A legtöbb járműnek ismerjük a tulajdonságát, de olykor bizony nekünk is szükségünk van a gépjármű tulajdonosának segítségére az autó súlyának pontos meghatározásában. Ez az információ egyrészt az árkalkulációban elengedhetetlen, másrészt pedig az autómentő típusának kiválasztásában. Nem mindegy, hogy speciális trélert kell küldeni a helyszínre vagy rögtön az erre szakosított autómentőt.
  • 4. Állapot: Szintén gyakori eset, hogy a gépjármű tulajdonosa nem mondja el pontosan mi a probléma a járművel. Például: törött a kerék, sebességben ragadt az autó, befogott a kézifék,stb... Számunkra ez az információ igazán fontos momentuma az ajánlatkérés mellett a műszaki mentés feltételeinek, hiszen ez határozza meg, hogy milyen felszereltséggel kell, hogy érkezzünk a helyszínre. 5 gyakori hiba, melyet az emberek elkövetnek mikor autómentőt hívnak
  • 5.Személyek száma Sokan nem is gondolják, hogy ennek az információnak mekkora súlya van. Mi a Taki Autómentőnél több autómentő járművel rendelkezünk, 3 és 5 személyessel egyaránt. Mikor egy telefonhívás érkezik be hozzánk, nekünk tudnunk kell, hogy egy vagy több embert kell elszállítani a helyszínről. Mi ennek tudatában fogunk tudni megfelelő autómentőt küldeni a helyszínre. Az elmúlt évek gyakorlati tapasztalata alapján mondjuk, hogy, ha egy lerobbant gépjármű tulajdonos a cikkben leírt információkat jól átadja a telefonos bejelentéskor, akkor biztosan zökkenőmentesen fog lezajlani az autó elszállítása.

Taki autómentő szolgáltatások

  1. Autómentés városban, országúton, autópályán
  2. Autószállítás
  3. Balesetes autók szállítása
  4. Furgonszállítás
  5. Elektromos autók mentése, szállítása
  6. Hibrid autók mentése, szállítása
  7. Speciális autómentés
  8. Mikrobuszok, kisbuszok szállítása, mentése
  9. Autómentés autópályán, autósztrádán
  10. Mélygarázsból történő autómentés
  11. Tréleres autómentés

Ha Önnek autómentőre lenne szüksége, keressen minket NonStop az év minden egyes napján. Segítünk megoldani a felmerült problémát.